EO Servis nabízí dohodu!
Dnešního dne v průběhu natáčení Občanského juda nabídl EO Sevis prostřednictvím mediátora dohodu. Jejich představu o tom, jak by měla dohoda vypadat naleznete zde. Tento návrh byl okamžitě rozeslán všem členům občanského sdružení a právníkovi sdružení.
Komentáře
Přehled komentářů
Je to drzost a další sprosťárna.Už jen kopou kolem sebe. Nenechte se oblbnout ještě jednou. Jdeme až do konce proti zlu - a v jedné řadě.
pár poznámek
(V.E., 8. 3. 2008 20:09)
Zdravím všechny, dovolte pár poznámek k návrhu EO servis.
Nevím jak vy, ale kdyby mě EO servis loni nabídl reklamu za 6300+DPH, určitě bych na to nepřistoupil. Nevím, proč bych to měl dělat nyní, když mě tato kauza stála navíc hodně úsilí, času a nervů. Myslím, že se nemusíme cítit blbě, když odmítneme pro nás nevýhodnou nabídku, byť už toho máme všichni plné zuby. My jsme byli podvedeni a v této situaci nabídka nechat jim těch 1250,- + DPH mi přijde maximálně velkorysá. Nevím proč bychom měli žalovat, nebo dávat trestní oznámení na QB. Ti nás oslovili jménem EO servisu a pokud nejednali v rámci jejich pokynů, ať si to vyřídí EO servis s nimi sám. My nemůžeme vědět, jak to bylo, a ani není naše věc se o to zajímat. My v žádném vztahu s QB nejsme, ani jsme nikdy nebyli, proto veškerou odpovědnost nese EO Servis a nemůže se jí zříci. Pokud bychom se proti QB angažovali, zpochybnili bychom svá trestní oznámení a žaloby, což by EO Servisu náramně vyhovovalo.
V této situaci se přimlouvám za hromadnou žalobu.
V.E.
Větší aroganci jsem snad neviděl.
(děda, 6. 3. 2008 18:51)
Když jsem četl jejich návrh na dohodu, musel jsem se ubezpečit, že není 1 dubna. To snad nemohli myslet vážně, že na toto přistoupíme po tom všem, co nám způsobili. Mají tolik drzosti, že ještě požadují nějaké platby a bod 12, to už je nehoráznost. To snad musel psát nesoudný člověk, na hony vzdálený od reality.
Proto, pokud dohodu, tak podle našich představ, s tím, že vrátí vše, co neoprávněně získali, nebo hromadná žaloba. Ta bude zřejmě účinější a pravděpodobně jediné možné řešení. Neumím si totiž představit, že si Jurenka, Dohnal a spol, dokáži uvědomit, že s ohledem do budoucna, by souhlas s naším návrhem dohody, by je pořád vyšel výhodněji, než tahanice, ostuda a soudní výdaje.
Nenechme se morálně zdiskreditovat
(Svatopluk Sedláček, 6. 3. 2008 7:59)
Návrh EOServisu je pokusem nás především morálně zdiskreditovat, pak možná postihnout i právně a finančně, nehledě k tomu, že by se EO Servis podle svého scénáře i tak docela finančně nabalil, podle mě neoprávněně.
Přistoupit na dohodu, že by se EO Sevisu ponechala částka za aktivaci a za těchto okolností by se ukončil smluvní vztah bez jakýchkoli vzájemných pohledávek, jsem pokládal za dobré asi do prvého týdne listopadu 2007 (tehdy jsem jim to navrhoval s předpokladem, že uvedení v omyl bylo neúmyslné), tuto šanci chlapci z EO Servisu promeškali.
Neustupujme jim ani o krok. Berme jejich návrh dohody jako indikátor, že protivník je okolnostmi donucen o krůček ustoupit a že se rozhodně necítí silný v kramflecích. Doufám, že ho v takové situaci nebudeme litovat, ale přejdeme do koordinovaného protiútoku, a tím dotáhneme věci do konce.
To rozhodně ne!
(Petr, 5. 3. 2008 20:45)Opravdu nic jiného se od nich asi nedá ani čekat. Já si myslím, že nejsou v situaci, kdyby si mohli diktovat podmínky dohody, navíc s tím, že bychom jim my pomohli s vydřením peněz z call centra. To si měl pan Dohnal uvědomit, když lidi z call centra školil. Osobně si myslím, že call centrum je v tom naprosto nevinně stejně tak jako my všichni. Takže pokud chce EOServis po někom nějaké úhrady, pak ať je požaduje po svém jednateli panu Dohnalovi, když to tak zpackal. Nevidím jediný rozumný důvod, proč bychom měli za jejich chyby platit my. A jak je uvedeno níže v komentářích - nejsme s call centrem v žádném smluvním vztahu a navíc call centrum po nás žádné neoprávněné platby nepožadovalo.
To snad ne!?
(Zdeněk, 5. 3. 2008 20:29)
Tato jejich dohoda odpovídá přesně jejich stylu.
Dá se vykládat různě.
Já ji chápu tak, že požadují 6300+DPH za nějaké náklady.
Dalších 6300+DPH za udržovací poplatek.
Je nejednoznačná, jako jejich ceník.
Tudíž by od nás získali 330x 2x6300= 4.158000Kč. DPH nepočítám, protože předpokládám, že by jej v pořádku odvedli.
Všiměte si, používají principielně stejné částky, jako 2500Kč za aktivaci a 2500Kč za "udržovací poplatek". Proč asi?
Další nehoráznost vidím v bodu 12. Proč bychom se měli podílet na žalobě proti Cal centru. Zodpovědnost a tudíž kontrolovat jejich činnost připadá pouze jim. My nejsme s Cal centrem v žádném vztahu.
Pseudodohoda
(Jan Havelka, 5. 3. 2008 20:28)Návrh této "dohody" vznikl pod tlakem kroků učiněných Občanským sdružením.Účelem je názorově tuto instituci rozdělit a jak je v "pseudodohodě" dvakrát zdůrazněno , ukončit její činnost.Vedlejším záměrem je i snížit částky způsobených škod.Po zkušenostech s EO servisem se nedá předpokládat , že jakoukoliv dohodu beze zbytku dodrží ,a že časem znovu nepřijdou s novou levárnou ,kdy se budou znovu snažit přijít k penězům , se kterými od začátku počítali.
Komici!
(Palacka, 5. 3. 2008 18:35)Zaplatíme 6300 Kč a za to nám dovolí držet pusu a dívat se, jak šidí další nevinné lidi!
dve mega
(googleman, 5. 3. 2008 14:50)
No podle navrhu dohody by EO servis vyinkasoval 1 890 000,- (300x6300). Opravdu jim to chce nekdo dat ?
Navic chteji aby se vsichni jejich podvedeni klienti aktivne ucastnili soudniho vymahani na Quality Brands. Opravdu si nekdo mysli ze to je ten pravy vinik?
Drzost
(honza 44, 12. 3. 2008 9:57)