Jdi na obsah Jdi na menu
 


Kdy nastala takzvaná závazná objednávka?

19. 1. 2008

Jednatel společnosti EO servis tvrdí ve svém dopise, že "....Smlouva nebyla uzavírána telefonicky, nýbrž elektronicky prostřednictvím emailu....".

Na základě zmiňovaného nevyžádaného telefonického kontaktu však poškozeným klientům přišel e-mail například následujícího znění:

-----------------------------


Předmět: Dokončení registrace společnosti

Děkujeme za vaší telefonickou objednávku služby "balíček KOMPLET"
Evropského obchodního centra na serveru www.eocentrum.cz - který
provozuje společnost EO Servis, s.r.o.

Pro dokončení vaší registrace klikněte na níže uvedený odkaz:
http://www.eocentrum.cz/register-cl.asp?workno=???????
(místo otazníků následuje číslo klienta - poznámka správce stránek)

S pozdravem
EO Centrum
http://www.eocentrum.cz/


------------------------------


Takovýchto e-mailů jsme od vás obdrželi více. Některé z nich se obsahem mírně liší, ale snad všechny používají slovní spojení "telefonická objednávka" a "dokončení registrace" v tomto duchu.

Také v některých případech mají následné "Výzvy k platbě" a faktury uveden datum provedení onoho telefonického hovoru (a nikoli datum elektronické registrace) jako datum údajného počátku smluvního vztahu.

Po odkliknutí odkazu s konkrétním číslem klienta, který se ještě nezaregistroval, se v registračním formuláři zřejmě vyskytovala chyba, například v určení státu vpravo v doručovací adrese - Albania namísto Czech Republic (zřejmě záměrná, protože pokud kliknete na tento odkaz s otazníky nebo na registrační formulář dostupný nyní na stránkách www.eocentrum.cz, pak je tam v tuto chvíli uvedeno správně: "Czech Republic"), kterou klient zřejmě "opravil".

Toto může mít svůj smysl - tzv. aktualizace údajů, kdy je klient nucen k nějaké změně na registračním formuláři, aby došlo ke zvýšení věrohodnosti zápisu, je skoro přesně opsána (i když v jiné než elektronické formě) z jiných případů podvodů katalogových firem - viz například zde nebo zde. Sejmuté obrazovky s ukázkou obou variant registračního formuláře byly zaslány vyšetřovateli případu do Brna.

Tento e-mail, stejně jako další známé formuláře a postupy použité v průběhu sjednávání smluv s EO Servisem, jednoznačně vyvolává dojem, že objednávka již byla telefonicky učiněna a je třeba pouze dokončit registraci. Jsme v kontextu ostatních informací přesvědčeni, že za tímto účelem byl také vytvořen.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Spam: Vážený kliente,

(New, 19. 1. 2008 20:17)

Děkujeme za vaší telefonickou objednávku služby "balíček KOMPLET" Evropského obchodního centra na serveru www.eocentrum.cz - který provozuje společnost EO Servis, s.r.o.
Pro dokončení vaší registrace klikněte na níže uvedený odkaz:
http://www.eocentrum.cz/register-cl.asp?workno=????

S pozdravem
EO Centrum
http://www.eocentrum.cz/

Tak tohle jsem (až na to číslo) zkopíroval z e-mailu co mi příšel 4 dny po telefonické objednávce. Po odkliknutí mi nabíhá, že jsem z Benešova a jsem s.r.o.

 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA