Pozor na další pokus EO Servisu!
------------------------------------------
Subject: eo centrum - upozorneni------------------------------------------
Vážený klienti,
rádi bychom Vás touto cestou informovali, že dne 28.2.2008 bude
uzávěrka tištěné verze katalogu EO Centrum 2008. Vyzýváme Vás
proto, abyste si aktualizovali Vaše účty.
Pokud jste tak ještě neučinili, je nutné vyplnit doplňující
údaje. Záznamy bez doplněných údajů nemohou být řádně
zaznamenány. Tištěnou verzi katalogu po jeho vydání obdržíte
zdarma poštou.
S pozdravem
Tým EO Centrum.cz
Po poradě našeho minitýmu doporučujeme následující řešení:
Pokud se necítíte být v regulérním vztahu se společností EO Servis, tak rozhodně žádné své údaje v jejich katalogu neaktualizujte! Mohlo by to být vykládáno jako Váš souhlas se zařazením do katalogu nebo jako Vaše uznání existence smluvního vztahu. Odpovězte jim - nejlépe písemně, doporučeně a možná i na dodejku (podle Vašeho uvážení), že v žádném případě nesouhlasíte se zařazením v jejich katalogu - ani elektronickém, ani tištěném a že trváte na svém názoru, že mezi Vámi a jimi neexistuje smluvní vztah.
Pokud jste jim posílali dopis podle našeho vzoru, pak se odkažte na tento dopis, ale formulaci ve smyslu "nesouhlasím se zařazením do avizovaného tištěného ani žádného jiného katalogu" použijte určitě.
Pokud jste jim tento dopis dosud neposlali, pak jim jej buď pošlete nyní nebo jim alespoň napište, že se zařazením do tištěného (a nejlépe ani žádného jiného) katalogu nesouhlasíte. Doporučujeme odpověď zaslat okamžitě alespoň e-mailem, ale co nejdříve i průkaznou písemnou formou!
V každém případě však odpovězte!
Pokud neodpovíte, vystavujete se nebezpečí, že by vás EO Servis do tištěného katalogu mohl zařadit i nezávisle na Vaší vůli a částku za toto zařazení by se po Vás mohl pokusit vymáhat, ať již v rámci Vašeho neexistujícího závazku vůči nim (jak naznačuje "zasláním zdarma poštou") anebo i mimo tento závazek v případě, že mu žádné peníze za neprávoplatně nasmlouvaný "udržovací poplatek" nezaplatíte.
Doporučujeme preventivně - v rámci "předběžné opatrnosti" odpovědět i tehdy, pokud jste tento e-mail neobdrželi, protože není vyloučeno, že se mohl po cestě ztratit, například mohl být vyfiltrován antispamovými filtry na serverech.
Tento trik není u katalogových firem spojených s podvody nový a byl již nejméně jednou použit. Divili by jste se, co všechno pak může být vydáváno za katalog!
Pokud by Vám byl doručen avizovaný tištěný katalog, pak doporučujeme postupovat stejně jako u jakékoli pošty, kterou do EO Servisu obdržíte, to znamená vrátit a připsat, že jste si nic takového neobjednali a že trváte na tom, že mezi Vámi a jimi neexistuje žádný platný smluvní vztah. Ponechání si tohoto katalogu by mohlo být opět interpretováno jako akceptace smluvního vztahu.
Komentáře
Přehled komentářů
je nejake divne ze mi dali vypoved protoze neplatim a ted me chteji dat ZDARMA do katalogu :D. to mi pripada dost podezrele
Rada pro EO Servis
(JUDr., 22. 1. 2008 0:14)Namísto vymýšlení nesmyslných tištěných katalogů a urážek "majora" by pachatelé z EO Servisu měli uvažovat o §24 trestního zákona o účinné lítosti. To je věc, která by jim totiž opravdu mohla pomoci. Kdyby místo zbytečného utrácení vrátili aktivační poplatky a případné další platby, a kdyby rozeslali omluvné dopisy, mohlo by to být chápáno jako účinná lítost.
katalog
(podvedený, 21. 1. 2008 23:47)
A prosil bych jej na křídovém papíře a vázaný v kůži.
Bude to pěkná kuriozita něčeho, co si nikdo neobjednal a málokdo o to stojí.
Mimochodem. Dával jste někdo souhlas s užitím svých dat v tomhle panfletu? Já si toho nejsem vědom.
tištěný katalog
(Petr, 21. 1. 2008 21:43)No... hlavně jestli vyjde, tak se chlapci poučte z chyb co jste udělali v minulosti. Katalog musí být přehledný, srozumitelný a dobře čitelný, ne jako Vaše VOP. Za prvé by byl tak katalog k ničemu a za druhé by se mohl na poště ztratit díky jeho miniaturnímu vydání. Možná by to bylo zapsatelné jako kuriozita...
Co je a není v balíčku komplet ?
(Jarda, 21. 1. 2008 21:27)Ať se na ceník EO servisu koukám z leva nebo z prava, se shora nebo se zdola, tak tam žádný tištěný katalog nevidím.
Rozdává nebo vymáhá ?
(Ivan, 21. 1. 2008 21:14)Na jedné straně nám EO posílá dopisy, kdy odstupují od smluvního vztahu a přistupují k výše uvedené výzvě(tzn. 71 400 Kč) včetně smluvní pokuty(47 020 Kč)za něco co jsme si neobjednali, tak nakonec proč by nemohli rozdávat katalogy- které jsme si neobjednali-možná nám pak ještě něco přiúčtují
Katalog EO centrum 2008
(Petr, 21. 1. 2008 20:32)Bude v katalogu opravdu všech cca 300 podvedených klientů nebo si někde vycucáte i ty spokojené ??? Jsem opravdu zvědav jestli tam bude i těch 2000-2500 klientů o kterých jste mluvili, nebo jen 800 o kterých pan Jurenka vypověděl na policii. Nejspíš nás tam bude jen těch 300. To bude docela síla a jako příloha vyšetřovacího spisu to nebude mít chybu. Hlavně když zůstenem "Vážený klienti" ach ta gramatika. Když už nemáte právní vzdělání, tak si dodělejte alespoň to základní.
Další nesmysl z dílny pana majora
(EO Servis s.r.o., 21. 1. 2008 19:31)
Vážení klienti,
Email byl zaslán z toho důvodu, protože řada z Vás nemá vyplněné doplňující údaje. Katalog je součástí balíčku KOMPLET a "každý" klient má nárok na zařazení a jeden výtisk zdarma.
Snažíme se Vám dokázat, že naše služby myslíme vážně, což potvrdí i nová verze stránek, která je v přípravě.
Ikdyž se Vám snaží pan major namluvit, že smluvní vztah neexistuje (což je naprostý nesmysl),tím že Vás zveřejníme v tištěné verzi (souhlas s užíváním dat byl dán a nejde vzit zpět)a tím, že Vám zdarma jeden otis zašleme, rozhodně nebudeme vymáhat jakékoliv plnění nad rámec smluvníh vztahu! Tímto pan major opět dokazuje, že Vám spíše škodí. Základní údaje budou zveřejněny od všech klientů s tím, že pokud zašlete výše propagovaný nesouhlas, neotiskneme doplňující údaje a vy se okradete o prostor k propagaci. Tištěné vydání zdarma obdrží opět všichni klienti.
Vypoved?
(Ondra, 22. 1. 2008 7:06)