Jdi na obsah Jdi na menu
 


Reakce na e-mail rozesílaný klientům 23.11.

23. 11. 2007

Tvrzení, že se naše společnost vydává někdy za EOServis, někdy za EOCentrum je nepravdivé

Níže - viz podpisová doložka kontaktního e-mailu. Vidíte tam někdo někde nějaký EO Servis?

-----------------------------------------------------------------------------------

S pozdravem
Alena Adamíková
Evropské Obchodní Centrum
e-mail : call@eocentrum.cz
http://www.eocentrum.cz

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Výzva
k platbě je běžný způsob, který se používá v řadě společností. Po uhrazení výzvy
následuje okamžitě faktura klientům, což můžeme dokázat z našeho účetnictví.
 
Máme několik e-mailů tvrdících opak.
 
Portál EOCentrum NEMÁ nic společného s portálem Centrum.cz. Netušíme,
jak pan Ondrejkovič k této informaci přišel, ale nikde na našem portále, ani v jakýchkoliv
propagačních dokumentech o tomto není zmínka. Jeho tvrzení je opět mylné a lživé
 
Opět můžeme dokázat (e-mail), že toto tvrdili prostřednictvím telefonického kontaktu
 
Společnost
EO Servis, s.r.o. uzavřela smluvní vztah elektronicky na základě email nabídky. Naprosto
nesmyslná jsou tvrzení pana Odrejkoviče o tom, že je někdo uváděn v omyl. Každý,
po té, co obdrží email s unikátním odkazem, a přihláší se, je vygenerována stránka
objednávky, kde klient doplní své údaje a klikne na „dokončit objednávku“. Před tímto
krokem je nutné zaškrtnout souhlas s VOP společnosti. Bez tohoto kroku není možné
smluvní vztah uzavřít. VOP společnosti jsou lehce dostupné na 1 A4 ve formátu PDF
a klient má odkaz na tento soubor přímo v objednávce k dispozici.

Podmínky ve verzi PDF nejsou ve všech detailech zcela totožné s tou verzí, která je přístupná pouze rolováním 4 viditelných řádků a bez zalamování řádků. Máme k dispozici nejméně 2 verze VOP, které si klienti vytiskli při uzavírání smlouvy. Nejsou zcela totožné. Jednotlivé verze VOP jsou součástí již podaných trestních oznámení.
 
Telefonní operátoři
nejsou zaměstnanci společnosti EO Servis, s.r.o. Společnost EO Servis, s.r.o. využívá
služeb callcentrem pro prvotní kontakt s klientem. Ten při telefonním hovoru souhlasí
se zasláním úvodního uvítacího mailu. Bez tohoto kroku by byl email s objednávkou
považován za SPAM a tedy nelegální.


Telefonní operátoři vystupují jménem EO Servisu. Na zpětný dotaz po přečtení VOP potvrzují, že finální cena za balíček "Komplet" je 1250,- bez DPH po slevě bez jakýchkoli dalších plateb v průběhu 2 let od aktivace. Důkazů (e-mailů, telefonátů a písemných výpovědí) je mezi 200 a 300.
 
Tvrzení pana Ondrejkoviče o manipulaci s obsahem
VOP naší společnosti je opět nepravdivé a lživé. Znění VOP nebylo od počátku fungování
portálu změněno, na což máme důkazy a což můžeme náležitě doložit.
 
Již jsme psali - máme (a Policie a Hospodářská komora a média též) nejméně 2 (možná 3) odlišné verze.
 
Pokud jste
byli pracovníky callcenter informování mylně o našem produktu a máte pro toto své
tvrzení podklady, kontaktujte nás prosím na čísle 548210151, kde se dohodneme na
dalším společném postupu.


Toto jsme zkoušeli několikrát a neúspěšně. Maximálně nám navrhli zkrácení smlouvy (obvykle na 1 rok), což pro nás není není řešení.

Řešením je pouze veřejné prohlášení firmy EO Servis, že se omlouvá za škody vzniklé jeho jménem a vzdává se všech plateb od podvedených klientů nad rámec onoho vstupního poplatku, který jediný byl sjednán řádně. Pokud EO Servis prohlašuje, že na vině je callcentrum, má možnost řešit případnou škodu s ním.

Doklady pro tvrzení o podvodu při telefonickém kontaktu zákazníků (ať už ze strany callcenter či firmy EO Servis) je v tuto chvíli cca 200 takřka identických výpovědí postižených a dokonce i několik e-mailů od callcentra, které má k dispozici Policie ČR a média.
 
Stanovisko společnosti EO Servis, s.r.o. je takové,
že nenese zodpovědnost za prvotní kontakt callcenter, jelikož samotný smluvní vztah
mezi klientem a společností byl uzavřen až na základě elektronické akceptace objednávky,
kterou klient obdržel mailem od naší společnosti. Společnost EO Servis je připravena
jednat se všemi klienty, kteří byli mystifikováni pracovníky call centera.
 
V ceníku je uveden "Balíček Komplet", podtržen a pod ním vyjmenovány další položky, což se jeví jako by byly jeho součástí. U udržovacího poplatku není na první pohled patrná perioda placení. Proč je společnost připravena jednat až nyní? A je vůbec?
 
Další reakce budou následovat.
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA