Jdi na obsah Jdi na menu
 


Soud zamítl žalobu Bezreklamky v plném rozsahu

25. 7. 2012

Okresní soud v Ostravě zamítl v plném rozsahu žalobu Bezreklamky s.r.o. Ve věci byl vydán pravomocný rozsudek (bez možnosti podání odvolání), který si můžete v plné parádě přečíst zde.

Soud posuzoval věc meritorně, to znamená, že posuzoval samotné jádro smlouvy a shledal smlouvu neplatnou pro rozpor s dobrými mravy a nápadnou nevýhodnost.

Vítězný klient se bránil pouze s využitím šablony stažené odsud, bez advokáta a dokonce nemusel být u soudu ani osobně přítomen!

Zdá se, že hlavní příčinou bylo příliš vysoké sebevědomí Bezreklamky - neočekávali, že žalovaný, který do té doby na soud nijak zvlášť nereagoval, tak rychle najde odpovídající šablonu pro své vyjádření k žalobě a začne se bránit přímo proti jádru smlouvy. Od Bezreklamky se k soudu do Ostravy nikdo ani nedostavil - pouze poslali své šablonovité vyjádření.

Co bude následovat?

Na základě zkušeností s jinými podvodnými firmami to lze snadno odhadnout:

  1. Rozhodně neočekávejte, že by to MUDr. Filip Brodan se svými podvodnými praktikami vzdal. Jak Bezreklamky, tak i UP Promotion budou pokračovat dál jako by se nechumelilo. Obrana obětí nyní sice velmi pravděpodobně zesílí, což jim postupně sníží jejich zisky, ale vzhledem k tomu, že jejich náklady na to "nic" co fakticky poskytují nejsou nijak závratně vysoké, hranici rentability bohužel ještě dlouho nedosáhnou. Dokud se nezačnou bránit pokud možno všichni, tak nelze očekávat jejich konec;

  2. Bezreklamky bude vydávat tento rozsudek za jediný, izolovaný právní názor jediného soudce a bude (bez jakýchkoli relevantních důkazů pochopitelně) tvrdit, že oni mají jiný právní názor, který u jiného soudu a jiného klienta na 100% prosadí, takže se takovýto rozsudek již nikdy nemůže opakovat. Také budou neustále operovat svojí vylhanou 99% úspěšností u soudu a nikdy nepřiznají, že vyhrávají téměř výhradně jen tehdy, pokud se žalovaný k soudu VŮBEC NEDOSTAVI;

  3. UP Promotion se bude tvářit, jako že se jí tohle vůbec netýká, protože Bezreklamky je přeci úplně jiná firma, že :-)

  4. Jak Bezreklamky tak i UP Promotion formálně upraví (v nepodstatných detailech pochopitelně) znění svých obchodních podmínek, aby vyvolali zdání, že se poučili. Úprava bude přesně ve stylu následujícího vtipu: Sejdou se dva právníci v restauraci a každý vytáhne z kufříku svou bagetu. přijde k nim číšník a upozorní je, že v restauraci není povoleno konzumovat VLASTNÍ potraviny. Na to oba právníci zareagují tak, že si bagety mezi sebou VYMĚNÍ;

  5. Obě podvodné firmy se vás budou snažit přesvědčit, že právě váš případ je úplně jiný než tento - naštěstí tento rozsudek postihuje jejich klamavé praktiky natolik obecně, že na takovýto "argument" může skočit opravdu jen velmi nerozumný člověk; 

  6. Bezreklamky i UP Promotion budou stahovat své žaloby, aby zamezily vydávání dalších podobných rozsudků. Toto stažení však budou dělat až na poslední chvíli - aby vás co nejvíce napínali - a budou do poslední chvíle doufat, že nevydržíte s nervy a zaplatíte. V případě, že žalobu stáhnou si dávejte pozor - mohou žalobu za pár měsíců podat znovu a doufat, že vás to zmýlí a tentokrát nebudete reagovat, protože už to budete považovat za vařešené - POZOR - v takovém případě prohrajete! Na KAŽDOU jejich žalobu musíte reagovat úplně stejně jako tady.

  7. Budou vám nabízet dohody o mimosoudním vyrovnání - výši požadovaného výpalného budou ochotni srazit na zlomek původně požadované ceny - je to však jen známý marketingový trik "nejprve cenu virtuálně navýšit a potom dát slevu - oběť tak ochotněji zaplatí a nezdá se jí to tak nevýhodné" - neskočte jim na to!
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Bezreklamky

(Soud, 29. 7. 2012 11:59)

To je jiste zas nejakej podvrh, neverime ani slovo!!!!

Re: Bezreklamky

(Mgr. David Ondrejkovič, 29. 7. 2012 12:07)

Doporučuji ostatním diskutérům na tohoto "přispěvatele" nijak nereagovat. Jeho nesmyslné výkřiky se na našich stránkách objevují již několik let a to k různým tématům. Vždy přicházejí z IP adresy z rozsahu přiděleného společnosti SuperNetwork s.r.o. ze Stráže nad Nisou, jejímž jednatelem je jakýsi Zdeněk Cendra.

Jedná se o známého internetového provokatéra neboli Trolla, který dosahuje (zřejmě sexuálního) vzrušení vkládáním zcela nesmyslných příspěvků do různých diskusí na internetu a vyvoláváním takzvaného Flameware.

Blíže si o tomto specifickém živočišném druhu můžete přečíst například zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)

Re: Re: Bezreklamky

(děda, 31. 7. 2012 7:04)

Troll, je v podstatě trotl. (Znamená to blbec, hlupák. Je to z německého Trottel)