Co když soud prohrajeme?
Nenechte se zmýlit náznakem pesimismu v nadpisu!
Jsem si totiž natolik jist naším vítězstvím, že si mohu dovolit i nějakou tu katastrofickou spekulaci. A hoši v komentářích zdatně dokazují, že opravdu nemají co proti tomu namítnout!
Nejprve znovu opakuji a zdůrazňuji, že pokud by soud rozhodl ve prospěch EO Servisu, dostal by se zřejmě na přední místo kandidátské listitny v soutěži o nejnesmyslnější rozhodnutí v Evropě. Věřím vám sice, že iluze o českých soudech nemáte valné, ale zkuste se zamyslet nad tím, nakolik v tomto vašem pohledu hraje roli zprostředkovaná a nikoli vlastní zkušenost, případně - pokud je vaše zkušenost osobní - jak kvalitně byly připraveny všechny podklady, kolik důkazů a jak věrohodných bylo k dispozici na jedné i na druhé straně a kdo všechno stál za vámi a kdo za protistranou. Každopádně doporučuji se občas vrátit k tomuto článku na našich stránkách.
Takže toto by byly naše jednotlivé kroky při případném postupu tehdy, pokud bychom prohráli soud:
- Odvolání k vyšší instanci
- Podání vyjádření v rozhodčím řízení (pokud by bylo protistranou započato)
- Žaloba k soudu na zrušení Rozhodčího nálezu a na pozastavení vykonatelnosti exekučního titulu
- Podání trestního oznámení na rozhodce
Z toho, že zde tyto kroky bez obav uvádíme je jasně zřetené, že se takovéhoto případu vůbec není třeba bát, protože k němu podle našeho hlubokého přesvědčení vůbec nemůže dojít.
Pamatujte, že EO Servis může namítat k soudu cokoli - třeba dnešní datum když bude chtít, ale na hodnotu, kterou jeho námitce soud přiřkne nemá v podstatě žádný vliv.
Z výše uvedeného textu je předpokládám naprosto zřejmé, že ani ten nejabsurdnější případ neúspěchu u soudu neznamená automaticky Vaši povinnost EO Servisu cokoli platit, natož pak bezprostřední provedení exekuce! Byl by to jen posun na další "linii obrany".
Na této pozici by však již byla naše již tak velmi výhodná pozice ještě výhodnější, protože jestliže nyní prokazujeme u soudu lidově řečeno "PROČ NE", pak u tohoto druhého kola by EO Servis musel prokazovat "PROČ ANO", což je pro něj ještě mnohem a mnohem nevýhodnější.
Ani případná obava z prohraného soudu tedy nemusí nutně vést k platbě výpalného!
Komentáře
Přehled komentářů
Vždycky jsem si říkal, proč někteří spoluobčané nechtějí pracovat a žijí ze sociálních dávek a většinou dle rovnice čím více dětí, tím víc dávek. To má oporu v zákoně (i když si nemyslím, že je to přesně takhle úplně správné). EO servis se chová dost podobně a hlavně jejich argumety jsou strašně podobné těm, které jsem jednou zaslechl na úřadě, kde se jedna evidentně trochu mentálně postižená matka obklopená asi šesti dětmi hlasitě domáhala nějakých dávek a takovou zvláštní češtinou s přízvukem ječela na úřednici, že je na to zákon, který však pochopitelně neznala. Její chování bych snad i pochopil, chování EO servisu však ne. Mají pravda ve svých písemných projevech plno hrubek, ale na rozdíl od té dámy to vypadá, že alespoň umí psát. Jen mám pocit, že je nikdo zatím nenaučil číst, alespoň jejich příspěvky mne v tom utvrzují.
Lžou a lžou a lžou, takže prohrajou
(Mgr. David Ondrejkovič, 3. 5. 2008 12:39)Pokud se podíváte na to jak naprosto otevřeně lžou (například tady: https://spolecna-obrana.estranky.cz/clanky/aktuality/seznam-doposud-prokazanych-lzi-eo-servisu), tak si myslím, že můžeme být všichni úplně klidní.
Spokojené firmy
(Mgr. David Ondrejkovič, 2. 5. 2008 21:54)...no kromě Jurenkova erotického videochatu (www.videochat-sally.cz) a Dohnala osobně (petr@brn.cz) myslím nikdo. Jo a ještě nějaký Waschka z Monteska / Unie pro rozhodčí a mediační řízení prý s nimi nemá žádný problém.....(zatím)
...
(Jan, 2. 5. 2008 21:49)
Stačí se podívat na jejich truc stránky. Jediný solidní argument, jediná věcná a konkrétní odpověď na konkrétní otázky se tám nenalézá.
Omílají pouze ponižující nabídky a vzápětí vyhrůžky.
Přesně v duchu: Když na nabídku nepřistoupíš, okradu tě ještě víc.
To jistě svědčí o "solidnosti a křišťálově čistých úmyslech" celého slavného EO servisu.
Nota bene. Ozval se už někdo spokojený?
...
(IVA, 2. 5. 2008 21:25)
jak ty vaše komentáře čtu žasnu
ani eo se asi nechce soudit a tak má ted jedinečnou šanci zaslat všem svým nespokojeným klientům se kterými si dopisovali nabídku, ne že požadují 6300kč,
ale že se omlouvají, že nás uvedli v omyl .
Ani jeden z nás nemá s nima žadnou podepsanou smlouvu
Re: :o)
(Petr, 2. 5. 2008 20:11)Pánové, vážně si myslíte, že se pan Ondrejkovič hádá, nebo že snad dokonce zuří? Ale kdepak, hluboce se mýlíte. Vašim příspěvkům se může člověk leda tak pousmát a domnívám se, že kdyby jeho nebylo, tak by jste už dávno chudáky lidi pomocí kámošů z URMR pěkně vysávali. A jestli ho budete chtít opravdu vytočit, pokuste se vyvrátit tu "jeho pravdu" opravdu nějakým pádným argumentem. Doložte ty tisíce spokojených klientů, doložte dotace z EU... je toho ostatně víc, na coi se tu lidi zeptali a nikdy jste na nic přímo ani nepřímo neodpověděli. Od počátku co se známe jen lžete a lžete a vaše naprosto bezduché tlachání o ničem je opravdu úsměvné. Komu si myslíte, že lidi budou věřit? Vám nebo Ondrejkovičovi? Vy jste nás podváděli od samého začátku a lžete nám pořád, pan Ondrejkovič nás nezklamal, co slíbil to dodržel a nehrál na nás žádnou habaďůru. Ještě řekněte, že vaše podnikání je "Křišťálově čisté a čistější už ani nemůže být" a "myslete to upřímně". Vykládáte si zákony úplně svévolně a je vidět, že na ně spíš z vysoka kašlete. Já si myslím, že výklad práva, který nám tu předkládá pan Ondrejkovič je v naprostém pořádku, opírá se totiž o mnoho judikátů a zákonů s tímto tématem souvisejících. Vy jen ječíte, že je to manipulant a lhář. Zkuste si přečíst třeba jen zákon o elektronickém podpisu, zatím se chováte tak, jako by tenhle zákon vůbec neexistoval. Ostatně mezery ve vašem právním vzdělání jsou poněkud hlubší, což mi potvrdilo i několik právníků a soudců.
Vyprovokovaný? To zdaleka ne!
(Mgr. David Ondrejkovič, 2. 5. 2008 19:33)Nikoli pane - mýlíte se! Já když jsem vyprovokovaný, tak to vypadá úplně jinak..... Tihle amatéři mi nesahají ani po kotníky - nemají na to mně skutečně vytočit.
koukám koukám
(Pozorovatel, 2. 5. 2008 19:23)Moc pěkná slovní přestřelka ,kdo by to byl řekl. Myslím že někdo by se neměl nechat takhle vyprovokovat a spíše zůstat nad věcí. A někdo jiný by měl být úplně zticha ,protože ještě nedávno tady horlivě psal o tom že už se na těchto stránkách nebude k ničemu vyjadřovat...
Happenning
(Mgr. David Ondrejkovič, 2. 5. 2008 19:04)Pan Nepilý měl docela prima nápad - zorganizovat a patřičně zdokumentovat happenning "Házení hrachu na zeď" ve Václavkově ulici v Brně č.p.1. Teď vidím, že to není špatný nápad :-)
To máte docela pravdu
(Mgr. David Ondrejkovič, 2. 5. 2008 19:01)
Tak to nemohu nez souhlasit ze pro vas nema cenu se o tom se mnou hadat - nemate totiz sebemensi sanci.
Pokud jde o dohodu - kazdy sveho stesti strujcem. Pokud byla bez vaseho obligatniho falesneho ICO a jinych trojskych koni - pak je to jeho volba. Kupte si za to tu vybavu do vezeni - budete ji potrebovat!
:o)
(EO Servis s.r.o., 2. 5. 2008 18:53)
Píšeme, že se s Vámi o tom nemá cenu hádat, ne že se k tomu nebudeme vyjadřovat. v tom je rozdíla Váš hlavní probém :o) A není B ale podle Vás rovnou C. Máte klapky na očích a svoji pravdu. My Vás nebudeme přesvědčovat o opaku. Sám uvidíte . Komunikace s Vámi se dá přirovnat s házení hrachu na zeď... nikam to nevede.
Všichni ostatní nám pište na dohoda@eocentrum.cz, kde máte možnost věc vyřešit mimosoudní cestou.
Dnes byla uzavřena další dohoda se členem sdružení "společná obrana" Děkujeme...
No konečně!
(Mgr. David Ondrejkovič, 2. 5. 2008 18:47)Konečně došlo na obligátní formulaci ve smyslu: "nebudeme se k tomu dále vyjadřovat" - viz CZ-EOS Slovník. Ale vám to trvalo amatéři!
Omyl
(EO Servis s.r.o. - právo, 2. 5. 2008 18:41)Pletete se Ondrejkoviči. Rozhodčí doložka byla uzavřena řádně. Nemá cenu se zde s Vámi o tom hádat. Uvidíme 11.6 a pak si napíšeme kdo má pravdu
Doplňte si vzdělání (i ten pravopis)
(Mgr. David Ondrejkovič, 2. 5. 2008 17:51)Všimněte si, že EOS píše "Pokud soud uzná námitku své nepříslušnosti" - což samozřejmě nemůže nastat, neboť neexistuje platná rozhodčí doložka. Doporučil bych chlapcům se dovzdělat v právu - viz náš včerejší článek.
Taky budeme opakovat, co říkáte....
(Mgr. David Ondrejkovič, 2. 5. 2008 15:50)
1) Spoléháte na to, že si lidi nenajdou, že člen představenstva URMR je zároveň prostřednictvím firmy MONTESCO vaším TOP zákazníkem? Pokud Unie nezveřejňuje seznamy rozhodců a mění si své jednací řády kdy chce a jak chce, pak je věc naprosto jasná již na první pohled. Ale jasná by byla i jinak.
2) Pokračování v trestné činnosti je trestné a využívání něčího omylu je totéž jako jeho způsobení. Pokud jste již uznali, že vámi zmocněný subjekt sdělil klientům chybné informace, pak využíváte omylu klientů a pácháte trestný čin!
3) Slušně mám potřebu jednat jen se slušnými lidmi a jak jsem vám již několikrát napsal - vás za slušné nepovažuji. Pro mně osobně představujete póvl a odpad lidské společnosti.
4) Jelikož jsem si natolik jistý naší výhrou a hlavně - vaší prohrou, nemám problém napsat i článek o tom, co by se stalo, kdyby tomu tak nebylo. Tak tohle vy v žádném případě nedokážete!
Ááá, oblíbený nedostatek argumenů
(Mgr. David Ondrejkovič, 2. 5. 2008 15:45)
Pánové začali opakovat své bláboly dokola, což značí jejich naprostý nedostatek relevantních argumentů.
Tak jo: "...pes jitrničku sežral, docela maličkou...."
Jak věc vidí EOS
(EO Servis s.r.o., 2. 5. 2008 15:43)
Ano, konečně si pan Ondrejkovič uvědomil, že on není bůh a možná si svoji žalobu nechal konečně od někoho přehodnotit. A už je tady to, co jsme čekali. Konečně si začíná chystat "zadní vrátka", aby ho po prvním prohraném soudním líčení členové sdružení neušlapali. (viz stránky sdružení)
tak stručně ... Pokud soud uzná námitku své nepříslušnosti tak:
1)žalující strana zaplatí náklady na soudní řízení + náklady na advokáty obou stran. Suma bude cca kolem 15-20 TISÍC KORUN.
2) Naše právní oddělení bude trvat na rozhodčí žalobě o zaplacení celé částky, tedy cca 60tis + příslušenství.
3) odvolávání k dalším instancím bude žalovaného stát další desetitisíce.
4) Žaloba k soudu na zrušení Rozhodčího nálezu (pokud bude pro naši společnost pozitivní) bude naprosto k ničemu, protože již právě ono první stání u soudu, kde žalujete neplatnost UZNÁ arbitrabilitu, tedy pouze dále prodražíte soudní poplatky a zdržíte povinnost hradit.
EO Servis zatím stále nabízí možnost ukončení smluvního vztahu za podmínek 6300,- Kč bez DPH, kdy částku ponížíme o 1250,- Kč bez DPH, tedy aktivaci.
Sami si prosím spočítejte obě možnosti. Dále očekáváme návrhy dohod na dohoda@eocentrum.cz Tento email bude funkčí do ukončení prvního soudního líčení.
dodatek k "výhodné pozici": My nejsme nuceni prokazovat proč ano, nebo proč ne. Žaloby jsou podány proti naší společnsoti (na popud pana Ondrejkoviče) a my se pouze bráníme. Chce podotknout, že naše společnost do této chvíle nepodala JEDINOU žalobu u rozhodce.
Já si počkám
(Mgr. David Ondrejkovič, 2. 5. 2008 15:41)Jistě - už 11.6. pánové - najdete dost odvahy se osobně zúčastnit? Pochybuji......
Ondrejkovič, nebo soudce ?
(EO Servis s.r.o., 2. 5. 2008 15:35)
To pane Ondrejkovič, jak soud dopadne, se dozvíme až po jeho prvním stání. Váším neustálým trvzením o tom, jak "nemůžete prohrát" bychom spíše hádal, že se prohry velmi bojíte.
Nedělejte účet bez hostinského a počkejte na první stání..
další lži
(EO Servis s.r.o., 2. 5. 2008 15:33)
1) netuším, kde vzal pan Ondrejkovi, že TOP zákazník vybírá rozhodce ? Možná by to chtělo přečíst si řádně jednací řád společnosti Unie pro rozhodčí a mediační řízení ČR.
2) Řešení pohledávek není trestné. O tom ostatním si povíme,jakmile policie prošetření uzavře.
3) Pokud máte alespoň trošku slušnosti v tělě, ocenili by jsme, kdyby jste lépe volil oslovování. My Vás oslovujeme pane Ondrejkovič, či o Vás mluvíme jako "Ondrejkovič"... Na našich původních stránkách padlo oslovení pane "majore", což nevidíme jako špatně, major skutečně jste. Děkujeme
Srovnání
(Petr, 3. 5. 2008 21:15)